Ogólne warunki sprzedaży
(Sas Zephyr O.S.C)
Artykuł 1 - Postanowienia ogólne
SAS ZEPHYR O.S.C jest uproszczoną spółką wspólną z kapitałem w wysokości 1000 euro, zarejestrowaną w R.C.S Wersalu Komercyjnego pod numerem 899 544 704 R.C.S.
Sas Zephyr O.S.C jest reprezentowany przez jego prezydenta, M Quemeneur
Dane kontaktowe firmy są następujące:
- Adres: 5 rue Fenelon 33000 Bordeaux
- E-mail: serviceclient@le-filet-de-camouflage.fr
- Telefon: 07 57 84 16 62
SAS ZEPHYR O.S.C Publikuje i obsługuje witrynę https://le-filet-de-camouflage.fr, które rynki kamuflażu i akcesoria.
Strona https://le-filet-de-camouflage.fr jest gospodarzem firmy Shopify Inc., której siedziba znajduje się 126 York St. Ottawa, na K1N 5T5, Kanada.
Te ogólne warunki sprzedaży mają na celu zdefiniowanie stosunków umownych między firmą SAS Zephyr O.S.C a nabywcą oraz warunkami mającymi na celu zakup produktów wykonanych za pośrednictwem strony internetowej https://le-filet-de-camouflage.fr.
Warunki te stanowią prawnie wiążącą umowę, która wiąże kupującego z firmą Sas Zephyr O.S.C i która reguluje jej dostęp do strony https://le-filet-de-camouflage.fr Oraz jego użycie, w tym podmioty i wszystkie inne witryny, w których sieć kamuflażowa świadczy swoje usługi.
Jako taka, sieć kamuflażowa może zawierać linki do stron internetowych lub zasobów trzeciej części, które mogą podlegać ogólnym warunkom sprzedaży i praktykom ochrony danych.
Sposób, w jaki sieć Camouflage zbiera i wykorzystuje dane osobowe w związku z dostępem do Witryny i wykorzystaniem przez klienta witryny, jest opisany w tych ogólnych warunkach.
Artykuł 2 - Definicje
W tych ogólnych warunkach sprzedaży słowa lub wyrażenia zaczynające się od litery będą miały następujące znaczenie:
"Klienci": wyznacza każdego profesjonalnego, indywidualnego lub konsumenta, który składa zamówienie z sieci kamuflażowej.
„Kod produktu”: wyznacza, w liczbie liczby liczbowej, kod EAN (kod kreskowy) lub równoważny stanowiący identyfikator produktu.
„Ogólne warunki sprzedaży”: Wyznacza ten dokument, w tym jego dodatki.
"Zawartość": Wyznacz, bez ograniczenia tej listy, struktura, architektura Usług, treść redakcyjna, teksty, sekcje, rysunki, ilustracje, zdjęcia, dźwięki, filmy, a także wszelkie inne treści obecne na usługach i/lub wszystko Kolejny element komponujący usługi.
„Umowa”: Wyznacza umowę między stronami, zgodnie z umową przez Spółkę na korzyść klienta, po przyjęciu tych ostatnich warunków i zapłaty jego zamówienia, zgodnie z określonymi warunkami.
" FIRMA " : Wyznacza firmę Sas Zephyr O.S.C reprezentowaną przez jej prezydenta M Quemeneur i której siedziba znajduje się przy 5 Rue Fenelon 33000 Bordeaux.
„Część (s)”: Indywidualnie wyznacza firmę lub klienta oraz zbiorowo firmę i klienta.
" CENA " : wyznacza cenę oferowaną przez sprzedawcę za jego ofertę sprzedaży produktu.
„Cena transakcji”: Wyznacza całkowitą cenę produktu płatnego przez kupującego, obejmującą, oprócz ceny sprzedaży produktu, koszty wysyłki określone w sposób płaski.
" STRONA " : wyznacza stronę internetową, której Sas Zephyr O.S.C jest właścicielem i redaktorem https://le-filet-de-camouflage.fr.
„Użytkownik”: wyznacza każdego, kto korzysta z witryny lub jednej z usług oferowanych na stronie lub przez firmę.
Artykuł 3 - Obiekt
Celem tych ogólnych warunków sprzedaży jest szczegółowo opisanie ich zakresu, a także warunki ich akceptacji.
Opisują produkty oferowane do sprzedaży, warunki, na których klienci zamawiają wspomniane produkty, zarówno pod względem warunków płatności, warunków płatności, jak i warunków wykonania, a także odpowiednich praw i obowiązków stron.
Nabywanie produktu za pośrednictwem tej witryny oznacza niezachwianą akceptację przez nabywcę tych ogólnych warunków sprzedaży, które kupujący uznaje przed jego zamówieniem.
SAS ZEPHYR O.S.C zachowuje możliwość, według własnego uznania, modyfikowanie lub wymianę, w dowolnym momencie lub części tych ogólnych warunków sprzedaży, aby przestrzegać dowolnych nowych przepisów lub w celu poprawy korzystania z jego witryny.
Użytkownik jest regularnie odwiedzający witrynę, aby sprawdzić, czy zmiany zostały wprowadzone.
W rezultacie obowiązującymi ogólnymi warunkami sprzedaży będą obecne w dniu zamówienia przez kupującego.
Artykuł 4 - Produkty
Oferowane produkty to te, które pojawiają się na stronie https://le-filet-de-camouflage.fr Spółki Sas Zephyr O.S.C w granicach dostępnych akcji.
Każdy produkt jest prezentowany na stronie internetowej w postaci opisu o jego głównych cechach technicznych (pojemność, użycie, skład itp.).
Opis produktu odpowiada jego efektywnym charakterystyce.
Sieć kamuflażu wspomina przynajmniej: nazwa produktu, podstawowe cechy produktu, stan jego użycia, cena transakcji i, jeśli to konieczne, kod produktu.
Fotografie są tak wierne, jak to możliwe, ale nie angażują sprzedawcy.
Kamuflaż zobowiązuje się do wykonywania wszystkich walidacji, sprawdzania i podania wszystkich niezbędnych szczegółów, aby opis i elementy oferty były wierne i nie wywołują kupującego.
Aby zapewnić wyżej wymienione wymagania, kamuflaż netto zastrzega sobie prawo do modyfikacji asortymentu produktu w dowolnym momencie.
Sprzedaż produktów prezentowanych na stronie https://le-filet-de-camouflage.fr jest przeznaczony dla wszystkich nabywców rezydentów w krajach, którzy w pełni upoważniają wejście na ich terytorium tych produktów.
Artykuł 5 - Ceny
Produkty są dostarczane po cenach obowiązujących w dniu złożenia zamówienia przez klienta na stronie https://le-filet-de-camouflage.fr.
Ceny te są stanowcze i nie są sprawdzane w okresie ważności, jak wskazał sprzedawca.
Ceny pojawiające się na arkuszach produktów katalogu internetowego to ceny w euro (€) wszystkie uwzględnione podatki (TTC), biorąc pod uwagę podatek VAT obowiązujący w dniu zamówienia.
Wszelkie zmiany stawki VAT można przenieść na cenę produktów.
Firma Sas Zephyr O.S.C zastrzega sobie prawo do modyfikacji jej cen w dowolnym momencie, rozumiane, że cena pojawiająca się w katalogu w dniu zamówienia będzie jedyną mającą zastosowanie dla kupującego.
Wskazane ceny nie obejmują kosztów dostawy (z wyjątkiem określonego), fakturowania oprócz ceny produktów zakupionych zgodnie z całkowitą kwotą zamówienia i uzgodnionej strefy geograficznej.
Artykuł 6 - Zamówienia płatności i modalności
Wszelkie kolejność produktów oferowanych na stronie zakłada wyraźną wcześniejszą akceptację i bez rezerwy tych ogólnych warunków sprzedaży ze strony kupującego, w momencie walidacji jego zamówienia, w warunkach i zgodnie z warunkami ustalonymi Artykuł.
Akceptując te ogólne warunki sprzedaży, kupujący:
- deklaruje, że przeczytał wszystkie ich dyspozycje;
- Przyznaje, że skorzystał z niezbędnych porad i informacji, aby zapewnić adekwatność produktów oferowanych przez sprzedawcę jego potrzeb;
- deklaruje, że może być w stanie legalnie zawierać umowę na podstawie praw francuskich lub słusznie reprezentować osobę naturalną, dla której jest popełniona.
Przed jakimkolwiek zamówieniem kupujący może utworzyć konto w Witrynie https://le-filet-de-camouflage.fr.
Sekcja tworzenia konta jest dostępna bezpośrednio z bocznego paska menu.
Z każdą wizytą kupujący, jeśli chce zamówić lub skonsultować się z jego konto (status zamówienia, profil itp.) Może identyfikować się z tymi informacjami.
Płatności są dokonywane tylko zgodnie ze środkami płatności wskazanymi na stronie.
Firma SAS Zephyr O.S.C oferuje kupującemu na zamówienie i zapłacenie za swoje produkty w kilku krokach, z opcją płatności do wyboru: bezpieczna płatność według PayPal, płatność bezpieczna przez kartę bankową lub bezpieczną płatność za pomocą Stripe.
Kupujący wybiera produkty, które chce zamówić w „koszyku”, w razie potrzeby modyfikuje w razie potrzeby (ilości, referencje itp.), Sprawdza adres dostawy lub w informacji nowej.
Następnie koszty wysyłki są obliczane i podlegają kupującemu, a także nazwie przewoźnika (Mondial Relay, La Poste, Colissimo ...).
Następnie kupujący wybiera wybraną metodę płatności: „Płatność według PayPal”, „Płatność kartą bankową” lub „Płatność według Stripe”.
Następny krok oferuje mu sprawdzenie wszystkich informacji, przeczytanie i zaakceptowanie tych ogólnych warunków sprzedaży, sprawdzając odpowiednie pole, a następnie zaprasza go do potwierdzenia jego zamówienia, klikając przycisk „Potwierdź moje zamówienie”.
Kupujący ma możliwość sprawdzenia szczegółów jego zamówienia, całkowitej ceny i poprawienia wszelkich błędów przed potwierdzeniem jego akceptacji.
Wreszcie, kupujący zostaje przekierowywany do interfejsu PayPal Secure, karty bankowej lub paska, aby bezpiecznie wprowadzić jego referencje dotyczące konta PayPal, Stripe lub osobistej Blue Card.
Płatność według rachunku PayPal, kartą bankową lub konta Stripe jest nieodwołalna.
W przypadku nieuczciwego korzystania z karty bankowej kupujący może wymagać odwołania płatności karty, zapłacone kwoty zostaną następnie przekształcone lub przywrócone.
Aby uzyskać zwrot oszustwa debet i wszelkie koszty bankowe, które mogła wygenerować operacja, przewoźnik karty musi konkurować, zgodnie z wymogami prawnymi, na piśmie, opłaty od jego banku, w ciągu 70 dni od operacji lub nawet 120 dni, jeśli umowa wiążąca go z nim.
Wycofane kwoty są zwracane przez bank w ciągu maksymalnego okresu miesiąca po otrzymaniu pisemnego sporu utworzonego przez przewoźnika. Posiadaczowi nie można pobierać kosztów zwrotu kwot.
W przypadku, gdy z jakiegokolwiek powodu (opozycja, odmowa lub inna) przekazanie przepływu pieniędzy należnych przez kupującego jest niemożliwe, zamówienie jest anulowane, a sprzedaż nie została przeprowadzona.
Kupujący przyznaje, że jego akceptacja oferty jest składana z powodu opisu obiektu produktu sprzedaży i że warto zdecydować o umowy z sprzedawcą w warunkach oferty.
Jednak umowa o sprzedaży jest zawierana zgodnie z warunkami rozdzielczymi, że uporządkowany produkt jest dostępny. Potwierdzenie dostępności produktu przez sprzedawcę przyjmuje podnoszenie stanu rezolucji.
W przypadku wpływu na dostępność produktu, umowa sprzedaży zawarta między kupującym a sprzedawcą jest automatycznie i natychmiast rozwiązana, a obowiązki każdej ze stron są automatycznie cofnięte.
Okazuje się, że w przypadku umowy sprzedaży dotyczącej kilku produktów tylko umowa sprzedaży zostanie rozwiązana dotycząca niedostępnego produktu.
Potwierdzenie zamówienia prowadzi do przyjęcia tych ogólnych warunków sprzedaży, uznania doskonałej wiedzy i zrzeczenia się panujących własnych warunków zakupu.
Wszystkie dostarczone dane i zarejestrowane potwierdzenie będą dowodem transakcji.
Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji z sieci kamuflażowej ustanowiono prawnie wiążącą umowę z nabywcą.
Sprzedawca ustanawia fakturę i wysyłana do kupującego pod adresem e -mail podanym podczas każdego zamówienia.
Faktura wspomina o nazwiskach stron, a także ich adres i adres fakturowania, jeśli jest inna, data sprzedaży lub usługi, ilość, precyzyjna nazwa i cena jednostkowa z wyłączeniem VAT sprzedanych produktów i usług renderowanych Oprócz wszelkiej obniżki cen nabytych w dniu sprzedaży lub świadczenia usług i bezpośrednio powiązanych z niniejszym działaniem sprzedaży lub świadczenia usług, z wyłączeniem braku faktury.
Witryna sieci LE Camuflage podlega systemowi bezpieczeństwa według procesu szyfrowania SSL w celu zachowania wszystkich wrażliwych danych związanych z metodami płatności.
Przekazane informacje o karcie kredytowej są szyfrowane za pomocą protokołu bezpieczeństwa SSL i przechowywane z szyfrowaniem typu AES-256.
Kamuflaża netto spełnia wymagania standardu PCI-DSS i wdraża dodatkowe standardy ogólnie uznawane przez branżę.
PayPal i Stripe Payment Preciediaries używane przez Net CamoFlage mają podobne procesy szyfrowania gwarantujące wiarygodne protokół bezpieczeństwa. Wspomniane procesy podlegają ogólnym warunkom specyficznym dla tych pośredników.
Artykuł 7 - rabaty i rabaty
Ceny oferowane kupującemu obejmują rabaty i rabaty, które sprzedawca musiałby przyznać zgodnie z liczbą, za jednym razem lub regularnością złożonych zamówień.
Artykuł 8 - Rezerwa właściwowa
Firma Sas Zephyr O.S.C zachowuje pełną własność produktów sprzedawanych, aż do doskonałego poboru ceny, głównej, w tym świeżych i podatków.
Niezależnie od poprzedniego akapitu, kiedy kupujący (lub strona trzecia wyznaczona przez te ostatnie) przejmuje produkty zamówione fizycznie, ryzyko utraty lub uszkodzenia produktów jest mu przenoszone.
Artykuł 9 - Dostawy
Koszty dostawy zostaną określone na stronie, wszystkie podatki uwzględnione, podczas procesu zamówienia i muszą być zaakceptowane przez klienta w momencie walidacji zamówienia.
Pojawią się one na określonej linii odmiennej od tej określenia ceny produktów.
Wyraźnie określono, że kwota kosztów dostawy może się różnić w zależności od terytorium dostawy produktu, które klient rozpoznaje i wyraźnie przyjmuje.
Czasy dostawy są wskazane na stronie i zależą od metody dostawy wybranej przez klienta. Czasy dostawy wykluczają soboty, niedziele i święta.
Wciąż wysyłamy zamówienia w ciągu 24 do 48 godzin, ale czas dostawy wynosi od 48 do 72 godzin w Collissimo i Mondial Relay, w celu dostawy ekspresowej Chronopost, jeśli zamówienie złożyło przed 12.00 po pracy.
Zgodnie z artykułem L. 216-1 kodeksu konsumenckiego strony zgadzają się, że produkty zostaną dostarczone w terminie określonych podczas procesu zamówienia produktu i przed walidacją wspomnianego zamówienia. Czasy dostawy są również wycofane w e -mailu potwierdzającym zamówienie wysłane do klienta.
Czasy dostawy obejmują przygotowanie i wysyłkę zamówienia, a także czas dostawy produktów do punktu dostawy (adres pocztowy klienta lub punkt przekaźnika).
W przypadku dowolnej innej metody dostawy sieć kamuflażowa zobowiązuje się do dostarczenia ich w ciągu maksymalnego okresu 60 (sześćdziesiąt) dni od e -maila weryfikacji zamówienia wysłanego do klienta przez sieć kamuflażową. W takim przypadku zainteresowane produkty są dostarczane w okresie wskazanym w momencie zamówienia i odwołane w e -mailu potwierdzającym.
Jednak netto kamuflażu za pomocą zewnętrznych dostawców usług (przewoźnicy, usługi pocztowe itp.) W celu dostarczania produktów sieć kamuflażu jest całkowicie zależna od tych trzecich dostawców partii. Na czas dostawy wskazane na stronie można zatem wpłynąć na dostawców bez odpowiedzialności za te opóźnienia w routingu i konsekwencje, które mogą się z niej wynikać.
Kiedy dostawa jest dokonywana przeciwko podpisowi, ten ostatni jest dobrym odbiorem pakietu. Przeniesienie ryzyka i odpowiedzialności związane z produktami odbywa się po otrzymaniu produktów przez klienta. Od tej daty klient będzie wyłączny i tylko za to odpowiedzialny, a także ich użycie i wszystkie konsekwencje, które mogą się z niego wynikać.
W związku z tym klient zobowiązuje się sprawdzić, w momencie dostawy, że dostarczone zamówienie jest kompletne, zgodne i nie zostało uszkodzone. W przeciwnym razie klient zobowiązuje się odmówić otrzymania zamówienia i umieszcza swój podpis na dowolnym dokumencie pomocniczym. Wszelkie zamówienie otrzymane przez klienta przez klienta będzie uważane za zgodne, kompletne i w idealnym stanie w momencie dostawy.
W przypadku szkód podczas transportu wszelkie protesty należy dokonać przewoźnikowi w ciągu trzech dni od dostawy.
Odpowiedzialność sprzedawcy w żadnym wypadku nie może być zaangażowana w opóźnienie lub zawieszenie dostawy przypisywane kupującemu lub w przypadku siły Majere.
Artykuł 10 - Transfer nieruchomości i transfer ryzyka
10.1 - Przeniesienie własności
Przeniesienie własności produktów na korzyść kupującego zostanie przeprowadzone wyłącznie w pełnym poborze ceny przez sprzedawcę, niezależnie od daty dostawy wspomnianych produktów.
10.2 - Transfer ryzyka
Przeniesienie ryzyka jest niezależne od przeniesienia własności, niezależnie od daty zamówienia lub dostawy produktów.
Przeniesienie do nabywcy ryzyka utraty i pogorszenia produktów zostanie przeprowadzone dopiero po dostawie produktu, gdy klient otrzyma ten produkt.
Artykuł 11 - Force Majeure
Strony nie mogą ponosić odpowiedzialności, jeżeli brak wykonywania lub opóźnienia w wykonywaniu żadnego z ich obowiązków, jak opisano w tych warunkach wynika z przypadku siły MAJEURE, w rozumieniu art. 1218 kodeksu cywilnego.
Artykuł 12 - Prawo do wycofania
12.1 - Termin prawny na prawo do wycofania
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi nabywca ma 14 dni od otrzymania swoich produktów do skorzystania z prawa do wycofania bez uzasadnienia powodów lub płacenia kary.
Po uwzględnieniu decyzji o skorzystaniu z prawa do wycofania się w tym okresie 14 dni kupujący ma kolejne 14 -dniowe okres na zwrócenie produktu (wyników) przez wycofanie.
12.2 Warunki wykonywania prawa do wycofania
W przypadku wykonywania prawa do wycofania się w okresie, o którym mowa o 12,1, tylko cena zakupiona produkt (koszty wysyłki zostaną zwrócone, koszty zwrotu pozostały poniesione przez kupującego.
Zwroty mają być wnieśli w ich oryginalnym i kompletnym stanie (pakowanie, akcesoria, instrukcje ...), umożliwiając ich nowy warunek dla nowego stanu, a jeśli to możliwe, towarzyszy kopii faktury zakupu w celu zoptymalizowanego zarządzania.
W przypadku amortyzacji produktu wynikającego z manipulacji innymi niż te niezbędne do ustalenia charakteru, cech i właściwego funkcjonowania produktu można zaangażować odpowiedzialność kupującego.
Aby skorzystać z prawa do wycofania, zgodnie z przepisami prawnymi, kupujący znajdzie w załączniku 2 tych ogólnych warunków sprzedaży, standardowy formularz wycofania, który ma zostać wysłany, na następujący adres: SAS ZEPHYR O.S.C, 5 RUE Fenelon 33000 Bordeauxou na e-mail: serviceclient@le-filet-de-camouflage.fr.
Kupujący wyraża pragnienie wycofania się bez dwuznaczności i wspomina o rozkazie danym tym wycofaniu.
Po wysłaniu formularza lub deklaracji wycofania się najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania jego zamówienia, kupujący musi zwrócić zaniepokojony produkt, w rozsądnym czasie, a najpóźniej w ciągu 14 dni do wysyłania formularz lub deklaracja wycofania.
W celu uzyskania oszacowania kosztów powrotu do jego opłat, kupujący może przejść na stronę La Poste, Colissimo „Praktyczne ceny w punktach sprzedaży (agencje pocztowe i Colissimo).
Ten koszt zwrotu zwrotu nie angażuje firmy Sas Zephyr O.C.S. Cena zapłaty za zwrot produktu może się różnić w zależności od przewoźnika, który kupujący wybrał do zwrócenia produktu (produktu).
Jeśli klient wysyłuje przedmiot o wartości 75 €, wskazane jest skorzystanie z usługi dostawy, która pozwala mu śledzić wysyłkę lub subskrybować ubezpieczenie dostaw.
Kamuflażowa siatka nie może zagwarantować odpowiedniego odbioru przedmiotu zwróconego przez kupującego.
12.3 - Produkty wykluczone z prawa do wycofania
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo do wypłaty nie można wykonywać w celu uzyskania rejestrów audio, wideo lub oprogramowania komputerowego, które są zgodne przez klienta, towary wykonane zgodnie z klientem lub spersonalizowane specyfikacje i nieruchomości nie wymagają przez klient i nie można go zwrócić ze względów zdrowia lub ochrony zdrowia. Podobnie, prawa do wycofania nie można ćwiczyć w przypadku pudełek prezentowych.
12.4 - adres zwrotny
Zapoznaj się z stronę informacja zwrotna
12.5 - Zwrot
W przypadku wykonania prawa do wycofania, firma Sas Zephyr O.S.C zwróci kwoty wypłacone najpóźniej w ciągu 14 dni od daty, w której firma jest informowana o decyzji kupującego o cofaniu się i zgodnie z tym samym środkiem Płatność, jak to wykorzystano w jego zamówieniu (chyba że wyraźna umowa kupującego o zwrot za pomocą innych zapłaty).
Ta data zwrotu, którą można odroczyć do czasu odzyskania produktu lub dopóki kupujący nie dostarczy dowodu wysyłki produktu, a data wybrana jest pierwsza z tych faktów.
W przypadku braku zwrotu zwrotu po 14 dniach od daty, w której firma jest poinformowana o decyzji kupującego o wycofaniu się, netto kamuflażu jest narażone na zwrot kwoty ze względu na stawkę prawną, jeżeli zwrot opóźnienia jest mniejszy niż 11 dni, 5, 5, 5 % Jeśli opóźnienie wynosi od 10 do 20 dni, 10% Jeśli opóźnienie wynosi od 20 do 30 dni, 20% Jeśli opóźnienie wynosi od 30 do 60 dni, 50%, jeśli opóźnienie wynosi od 60 do 90 dni.
SAS ZEPHYR O.S.C nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu dodatkowe koszty, jeżeli ten ostatni wyraźnie wybrał metodę dostawy droższej niż standardowa metoda dostawy https://le-filet-de-camouflage.fr.
Zwrot zakupów dokonywanych przez kupony prezentowe będzie dokonywane wyłącznie w formie kuponów prezentowych za kwotę identyczną z opłaconą w tej formie.
Zalety uzyskane podczas zakupu produktu, w szczególności dzięki karcie lojalnościowej, zostaną anulowane w przypadku zwrotu produktu w towarzystwie zwrotu produktu.
Artykuł 13 - Gwarancje prawne
13.1 - Gwarancja prawna zgodności
Zgodnie z receptami prawnymi (załącznik 1), Sas Zephyr O.S.C odpowiada na wady zgodności pojawiające się na swoich produktach przez dwa lata (2) od wydania nieruchomości. Odpowiada również na wady zgodności wynikające z opakowania, instrukcji montażu lub instalacji, gdy został naliczony przez umowę lub został przeprowadzony pod jego odpowiedzialnością.
Przywołuje się, że w kontekście prawnej gwarancji zgodności konsument:
-Benefits z okresu dwóch lat od emisji nieruchomości do działania w stosunku do sprzedawcy;
- może wybrać między naprawą lub wymianą nieruchomości, z zastrzeżeniem warunków kosztów przewidzianych w artykule L. 217-9 Kodeksu konsumenckiego;
- jest zwolniony z wniesienia dowodu istnienia braku zgodności nieruchomości na ten czas; Rzeczywiście, domniemane są wady zgodności, które pojawiają się w ciągu 2 lat po dostarczeniu produktu w momencie jego wyzwolenia, chyba że udowodniono inaczej zgłoszony przez profesjonalistę.
Gwarancja zgodności prawnej ma zastosowanie niezależnie od gwarancji komercyjnej, która może być w stanie pokryć nieruchomość kupującego.
13.2 - Gwarancja przed ukrytymi wadami w tym
Przywołuje się, że konsument może zdecydować o wdrożeniu gwarancji w stosunku do ukrytych wad rzeczy sprzedawanej w rozumieniu art. 1641 kodeksu cywilnego w ciągu dwóch lat od odkrycia Vice.
Do nabywcy zależy w szczególności, że wada w momencie zakupu istniała wada, że był ukryty i czyni produkt bezużytecznym.
Kupujący może wybrać między rozwiązaniem sprzedaży lub obniżeniem ceny sprzedaży zgodnie z art. 1644 kodeksu cywilnego.
Ta gwarancja pozwala w ten sposób kupującemu na bezpłatną naprawę jego produktu lub jego wymiany, z zastrzeżeniem warunków kosztów dostarczonych przez prawo.
W przeciwnym razie, jeśli naprawa lub wymiana są niemożliwe lub nie mogłyby zostać wdrożone w ciągu miesiąca po jej opiece, SAS ZEPHYR O.S.C zwróci kupującemu cenę produktu.
Aby zagrać tę gwarancję, produkty muszą zostać zwrócone do stanu, w którym kupujący otrzymał je ze wszystkimi elementami (akcesoriami, instrukcjami ...), a także kopią faktury zakupu.
Produkty zwrócone przez post muszą znajdować się w opakowaniu, umożliwiając transport w dobrych warunkach. W takim przypadku koszty zwrotu produktu zostaną zwrócone nabywcy na podstawie rozliczonej ceny i prezentacji dokumentów potwierdzających.
13.3 - Wyłączenie prawnych gwarancji
Każda gwarancja jest wykluczona w przypadku niewłaściwego użycia, zaniedbania lub braku konserwacji od nabywcy, a także w przypadku normalnego produktu produktu lub w przypadku Magneure.
Artykuł 14 - Własność intelektualna
Treść LE Net of Camouflage, jej nazwa, jej marka, logo, jej produkty są zdeponowane w National Institute of Industrial Property (INPI) i stanowi własność Sas Zephyr O.S.C.
Są chronione przez francuskie i międzynarodowe przepisy dotyczące własności intelektualnej.
Każda całkowita lub częściowa reprodukcja tej treści, adaptacja, modyfikacja, dystrybucja jest surowo zabroniona i może stanowić przestępstwo podrabiania.
Zakazuje się, aby używać, dostosowywać, modyfikować, tworzyć prace pochodne, dystrybuować, ustępować licencji, sprzedawania, przeniesienia, prezentowania publicznego, transmisji, rozpowszechniania lub wykorzystywania innej witryny https://le-filet-de-camouflage.fr.
Ponadto firma Sas Zephyr O.S.C pozostaje właścicielem wszystkich praw własności intelektualnej w fotografiach, prezentacjach, badaniach, rysunkach, modelach, prototypach itp., Wykonaniu usług dla kupujących.
Użytkownik witryny https://le-filet-de-camouflage.fr Dlatego zabronione jest jakiekolwiek reprezentacje lub wykorzystanie wspomnianych badań, rysunków, modeli i prototypów itp., Bez wyraźnej, pisemnej i wcześniejszej autoryzacji firmy, która może ją ustalić do kwestii finansowej.
Artykuł 15 - Dane osobowe
Zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27 kwietnia 2016 r. W odniesieniu do ochrony osób naturalnych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przemieszczania tych danych) i prawa 78-17 Z 6 stycznia 1978 r. Zmodyfikowane przez prawo nr 2018-493 z 20 czerwca 2018 r., Przywołuje się, że osobiste dane osobowe, zdefiniowane jako wszelkie informacje, które odnoszą lub mogą odnosić się w jakikolwiek sposób z osobistą zidentyfikowaną lub możliwą do zidentyfikowania, komunikowaną lub komunikowaną lub komunikowaną lub komunikowaną Dostarczone przez klienta lub te wyodrębnione z jego połączeń za pomocą technologii śledzenia skonfigurowanych przez edytora witryny („pliki cookie”), są zbierane do konkretnych, jawnych i uzasadnionych celów oraz podporządkowane wyraźnej i potwierdzającej zgody użytkownika.
Zbieranie danych osobowych użytkownika umożliwia między innymi przetwarzanie ich zamówienia i ustanowienie faktur.
W związku z tym sieć kamuflażowa informuje użytkownika o użyciu plików cookie, ich czasu trwania, celu i dostawcy.
Witryna oferuje użytkownikowi wybór ziarnistej zgody za pośrednictwem urządzenia, w którym klient opiera się swobodnie na możliwość przestrzegania lub nie aktywacji niektórych plików cookie, a nie innych na stronie, za pośrednictwem hipertekstu linku dostępnego w dowolnym momencie, Typ „Ucz się„ Naucz się ” Więcej „lub„ konfiguruj pliki cookie ”.
Oto lista plików sterujących, z których korzysta sieć Camouflage:
_Session_ID, unikalny identyfikator sesji, umożliwia Shopify przechowywanie informacji związanych z sesją użytkownika (odwołanie, strona polecająca itp.)
Shopify_visit, żadne dane zachowane, utrzymuje się przez 30 minut od ostatniej wizyty. Używane przez system wewnętrzny do monitorowania statystyk dostawców dla tej strony internetowej w celu rejestrowania liczby wizyt.
Shopify_uniq, nie zatrzymano danych, wygasa o północy (w zależności od lokalizacji gościa) następnego dnia. Oblicz liczbę wizyt w sklepie na jednego klienta.
CART, unikalny identyfikator, utrzymuje się przez 2 tygodnie, przechowuje informacje dotyczące koszyka zakupu użytkownika.
Secure_Ssession_ID, unikalny identyfikator sesji.
Storefront_digest, unikalny identyfikator, nieokreślony Jeśli sklep ma hasło, służy do dowiedzenia się, czy obecny gość ma dostęp.
W zależności od wyborów wydanych podczas tworzenia lub konsultacji z ich konto użytkownik prawdopodobnie otrzyma oferty od SAS Zephyr O.S.C, a także firm i marek partnerskich.
Wybór przyjęcia lub odmowy tych narzędzi jest ważny dla wszystkich technologii śledzenia skonfigurowanych przez redaktor witryny.
Otwarcie sekcji „Dowiedz się więcej”, w żadnym wypadku nie można zasymilować z uzyskaniem zgody użytkownika.
W razie potrzeby klient ma możliwość wycofania jego zgody tak łatwo, jak jego poprzednia akceptacja.
Wszystkie zgody klientów są zarchiwizowane w sposób bezpieczny i zaszyfrowany.
Dane osobowe mogą być przekazywane dowolnym partnerom spółki odpowiedzialnej za wykonanie, przetwarzanie, zarządzanie i płatność zamówień.
Ogólnie rzecz biorąc, dostawcy trzeciej strony będą zbierać, używać i ujawniać informacje o użytkownikach w zakresie, w jakim możesz świadczyć usługi, które świadczą do sieci kamuflażowej.
Niektórzy usługodawcy stron trzecich, tacy jak mosty płatnicze i inne procesory transakcji płatniczych, mają własne zasady dotyczące prywatności dotyczące przekazywanych im informacji w celu zapewnienia transakcji zakupowych.
Kamuflaż może również przekazywać je organom administracyjnym i sądowym, aby spełnić swoje obowiązki prawne i regulacyjne.
Przetwarzanie informacji przekazywanych za pośrednictwem strony internetowej https://le-filet-de-camouflage.fr spełnia wymagania prawne dotyczące ochrony danych osobowych, system informacyjny, który zapewnia optymalną ochronę tych danych oraz sprawiedliwego, lojalnego i przejrzystego przetwarzania w odniesieniu do danej osoby.
Użytkownik, zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i europejskimi, ma prawo do stałego dostępu, modyfikacji, rektyfikacji, sprzeciwu, przenośności i ograniczenia przetwarzania w odniesieniu do informacji o nim.
Osoba, której zainteresowana ma również prawo do uzyskania z kontrolera, jak najszybciej, danych osobowych, a kontroler ma obowiązek wymazania tych danych osobowych w najlepszych terminach, w warunkach przewidzianych w art. 17 ( „Prawo do zapomnienia”) regulacji (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z 27 kwietnia 2016 r. W związku z ochroną osób naturalnych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przemieszczania tych danych.
Wystarczy mu napisać prośbę do obsługi klienta online https://le-filet-de-camouflage.fr Wskazując jego nazwisko, imię, adresy e -mail i, jeśli to możliwe, jego referencje klientów.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami jego prośba musi zostać podpisana i towarzyszy kserokopii podpisania dokumentu tożsamości i określenia adresu, do którego odpowiedź musi do niego dotrzeć. Odpowiedź zostanie następnie wysłana do niego w ciągu 2 miesięcy od otrzymania wniosku.
Dane osobowe nie są utrzymywane poza czasem trwania niezbędnego do wykonania tych usług, a także realizacji możliwych operacji poszukiwań. Dane zostaną usunięte w najnowszych trzech (3) latach po ostatnim kontakcie użytkownika z siecią kamuflażową, z wyjątkiem tych niezbędnych do ustalenia dowodu prawa lub umowy, która może być legalnie zarchiwizowana dla pięciu (5) lata.
Artykuł 16 - Zabronione zastosowania
Oprócz zakazów określonych w tych ogólnych warunkach sprzedaży użytkownik powstrzymuje się od korzystania z Witryny lub jej treści:
(a) do celów nielegalnych;
(b) zachęcić strony trzecie do wykonywania nielegalnych czynności lub wzięcia udziału;
(c) naruszenie jakiegokolwiek porządku regionalnego lub jakiegokolwiek prawa, przepisów lub regulacji międzynarodowych, federalnych, prowincjonalnych lub stanowych;
(d) podważyć lub naruszać prawa własności intelektualnej sieci kamuflażowej lub praw stron trzecich;
(e) nękanie, znęcanie się, obrażanie, zranienie, zniesławienie, oszczerstwo, oczernianie, zastraszanie lub dyskryminowanie każdego zgodnie z płcią, orientacją seksualną, religią, pochodzeniem etnicznym, rasą, wiekiem, pochodzeniem narodowym lub upośledzeniem;
(f) przedstawienie fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji;
(g) w celu ustalenia lub przekazywania wirusów lub innego rodzaju złośliwego kodu, który będzie lub może być używany w taki sposób, aby zagrozić funkcjonalności lub funkcjonowaniu usługi lub innej powiązanej, niezależnej lub internetowej strony internetowej;
(h) w celu zebrania lub przestrzegania danych osobowych innych;
(i) do zanieczyszczenia, skierowania, odwracania obszaru, wymuszenia informacji, przeglądania, eksploracji lub zamiatania sieci (lub dowolnego innego zasobu);
(j) w celach obscenicznych lub niemoralnych
(K) Podważać lub ominąć środki bezpieczeństwa naszej usługi, każdej innej strony internetowej lub Internetu. Net Camouflage zastrzega sobie prawo do zapobiegania dostępowi do Usługi lub innej witryny związanej z użytkownikiem, gdy udowodniono, że ta ostatnia złamała te ogólne warunki.
Artykuł 17 - Linki hipertekstowe
Linki hipertekstowe mogą być obecne na stronie.
Użytkownik jest informowany, że klikając te linki, opuści witrynę https://le-filet-de-camouflage.fr.
Net CamoFlage Net nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści, reklamy, produkty i/lub usługi dostępne na takich stronach trzecich i aplikacjach mobilnych, które są odwołane, że podlegają one własnymi warunkami użytkowania.
Kamuflażowa siatka nie ponosi również odpowiedzialności za transakcje między użytkownikiem a dowolnym reklamodawcą, profesjonalistą lub handlowcem, do których użytkownik byłby zorientowany za pośrednictwem Witryny i w żadnym wypadku nie może być kilka możliwych sporów, czy z tymi stronami trzecimi dotyczącymi dostarczania produktów i/lub usługi, gwarancje, deklaracje i inne zobowiązania, do których będą przechowywane.
Użytkownik jest zobowiązany do uważnego przeczytania zasad i praktyk stron trzecich oraz upewnienia się, że ich zrozumienie przed zaangażowaniem się w jakąkolwiek transakcję.
Skargi, skargi i/ lub pytania dotyczące produktów tych stron trzecich muszą podlegać tym samym stronom trzecim.
Artykuł 18 - Odpowiedzialność
Sieć kamuflażu zobowiązuje się do świadczenia swoich usług staranności i zgodnie z zasadami sztuki.
Sieć kamuflażu zobowiązuje się do regularnego przeprowadzania kontroli w celu zweryfikowania działania i dostępności witryny.
Jako taki, netto kamuflaż zastrzega sobie prawo do tymczasowego przerywania dostępu do witryny ze względów konserwacji.
Podobnie, sieć kamuflażu nie może ponosić odpowiedzialności za chwilowe trudności lub niemożność dostępu do strony, które pierwotnie miałyby okoliczności zewnętrzne, siłę Majere lub która byłaby spowodowana zakłóceniami sieci telekomunikacyjnych, użytkownicy zostali poinformowani o złożoności globalnych sieci i napływ, w określonych czasach.
Produkty oferowane są zgodne z obowiązującymi francuskimi przepisami. Odpowiedzialność firmy, której sieć kamuflażu nie może być zaangażowana w wypadek niezgodności z przepisami kraju, w którym produkt jest dostarczany.
Do klienta zależy od lokalnych organów możliwości importowania lub korzystania z produktów lub usług, które planujesz zamówić.
Usługi są świadczone przez sieć kamuflażową, jak i bez gwarancji jakiegokolwiek rodzaju, ekspresowe lub domyślne.
Net Camouflage Net nie gwarantuje w szczególności użytkownikom (i), że usługi, z zastrzeżeniem stałych badań w celu poprawy swojej ergonomii i działalności, będą całkowicie wolne od błędów, wad lub wad, (ii) usługi, które są w istocie znormalizowane, będą szczególnie znormalizować Potrzeby i oczekiwania użytkownika.
W granicach upoważnionych przez obowiązujące prawo klient wyrzuca SAS ZEPHYR O.S.C z wszelkiej odpowiedzialności za wszelką skargę, odpowiedzialność, szkody i straty, które następują lub jest powiązane w jakikolwiek sposób (1) z niezgodnością klienta z tych warunków lub (2 ) z naruszeniem przez to ostatnie prawa, regulację lub prawo stron trzecich.
W takim przypadku Net Net jej dyrektorzy, menedżerowie, pracownicy, spółki powiązane, agenci, kontrahenci, stażystowie, dostawcy, usługodawcy i przyznający nie mogą w żadnym wypadku ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek obrażenia, straty, skargi lub bezpośrednie szkody, pośrednie, pośrednie Akcesoria, karne, specjalne lub kolejne szkody, jakie są, w tym, ale nie ograniczają się do utraty zysków, dochodów, oszczędności, danych, kosztów wymiany, czy wszystkich podobnych szkód, niezależnie od tego, czy są to odpowiedzialność umowna, karna, ścisła lub inna , wynikające z korzystania z Usługi lub Produktów z tej usługi lub jak w przypadku każdej innej skargi powiązanej w jakikolwiek sposób z korzystaniem z usługi lub produktu, w tym ograniczania się do jakiegokolwiek błędu lub pominięcia w dowolnej treści lub do jakiejkolwiek straty lub jakichkolwiek szkód wynikających z korzystania z Usługi lub dowolnej treści (lub produktu) opublikowanych, przesyłanych lub w inny sposób renderowanych przez Usługę, nawet jeśli użytkownik został ostrzeżony o możliwości, jaką się pojawi.
Artykuł 19 - Obowiązujące prawo - spory - leczenie rekultywacji - mediacja
Umowa ta podlega prawu francuskim. Językiem tego kontraktu jest język francuski.
Wszystkie spory, do których zakończyły się operacje zakupów i sprzedaży w stosowaniu tych ogólnych warunków sprzedaży, mogą wywołać zarówno ich ważność, ich interpretację, ich wykonanie, rozwiązanie, ich konsekwencje i konsekwencje i które nie mogły zostać rozwiązane między Sprzedawca i kupujący będą podlegać sądom francuskim, tylko kompetentnym.
Wnioski o skargę klientów należy składać do obsługi klienta firmy.
Można osiągnąć obsługę klienta:
- telefonicznie na 07 57 84 16 62;
- pocztą elektroniczną na adres serviceclient@le-filet-de-camouflage.fr Od poniedziałku do piątku między 8 rano a 18:00
Po wysłaniu roszczenia o skargę do kamuflażu wszechświatów, a jeśli nie można znaleźć polubownej umowy, klient konsumencki jest należycie poinformowany, że jest uprawniony do stosowania mediacji zgodnie z postanowieniami artykułu l .612-1 konsumenta kod.
Kupujący może korzystać z usługi mediacyjnej do sporów konsumpcyjnych powiązanych z zamówieniem złożonym w Witrynie.
Niezależnie od partii, która chce uciekać się do mediacji, ta ostatnia musi najpierw poinformować drugą stronę za pomocą zarejestrowanego listu z potwierdzeniem odbioru, określając przyczyny sporu.
W przypadku braku polubownego porozumienia lub braku odpowiedzi profesjonalisty w rozsądnym czasie (1) miesiąca konsumencki w rozumieniu artykułu L.133-4 kodeksu konsumenckiego ma możliwość wstępu Opłata, jeżeli pozostanie nieporozumienie, kompetentny mediator zarejestrowany na liście mediatorów ustanowionych przez Komisję ds. Oceny Mediacji i Kontrolu konsumenckiego w zastosowaniu artykułu L.615-1 Kodeksu konsumenckiego, a mianowicie:
Spółka mediacyjna
www.mediator-constation-smp.fr
24 Rue Albert de Mun - 33000 Bordeaux
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia (UE) nr 524/2013, Komisja Europejska utworzyła internetową platformę rozliczeniową sporów, ułatwiając niezależne regulacje poprzez pozasądowe odczyty między konsumentami i profesjonalistami „Unii Europejskiej. Ta platforma jest dostępna do następującego linku: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Artykuł 20 - Uwagi
Użytkownik jest zapraszany i zachęcany do wydania z powodu jego uwag, komentarzy i sugestii w celu ulepszenia sieci kamuflażu i jego ogólnej ergonomii, e-mailem lub w sekcji „kontakt” lub w jakiejkolwiek innej komunikacji.
Jeśli na żądanie sieci kamuflażu użytkownik przesyła określone treści (na przykład, aby wziąć udział w konkursach) lub jeśli bez żądania witryny użytkownik wysyła kreatywne pomysły, sugestie, propozycje, plany lub inne elementy, zarówno online, czy online, Według e-maila, pocztą lub jakimkolwiek innym środkiem, zapewnia sieć kamuflażu przez cały czas i bez ograniczeń prawa do edytowania, kopiowania, publikowania, dystrybucji, tłumaczenia i wykorzystywania innych kreatywnych pomysłów, sugestii, propozycji.
Net sieć kamuflażu nie jest w szczególności wymagana (1) w celu utrzymania poufności tych (2) w celu wypłaty odszkodowania dla każdego za wspomniane kreatywne pomysły, sugestie, propozycje (3) w celu odpowiedzi.
Kamuflaż netto zastrzega sobie prawo uznaniowe, monitorowanie, modyfikowanie lub usuwanie treści uznanych za nielegalne, ofensywne, groźne, obelżywe, zniesławiające, pornograficzne, nieprzyzwoite lub w inny sposób narusza jakąkolwiek własność intelektualną lub ogólne warunki sprzedaży.
Użytkownicy są zaangażowani w pisanie komentarzy, które nie naruszają praw stron trzecich, w tym prawa autorskie, zarejestrowane znaki towarowe, poufność, osobowość lub inne prawa osobiste lub własność.
Podejmują również, że ich komentarze nie będą zawierały nielegalnych, zniesławiających, obraźliwych lub obscenicznych treści oraz że nie będą zawierać wirusów komputerowych ani innych złośliwych oprogramowania, które mogą wpływać na działanie usług lub innej powiązanej strony internetowej.
Użytkownicy są w pełni odpowiedzialni za opublikowane komentarze, a także ich dokładność, którą Net Camuflage nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności i nie odrzuca żadnych zobowiązań co do komentarzy, które publikowaliby użytkownicy lub jakakolwiek inna strona trzecia.
Artykuł 21 - Postanowienia ogólne
Te ogólne warunki sprzedaży, a także wszelkie dodatkowe warunki lub zasady, które je uzupełniają, stanowią całą umowę między siecią kamuflażową a użytkownikiem i zastępują wszystkie umowy dotyczące dostępu do platformy i solidnego użytku.
Warunki te nie nadają się i nie mają na celu udzielania praw ani ucieczki od żadnej osoby innej niż strony.
Jeżeli klauzula tych warunków zostanie uznana za nieprawidłową, zerową lub niewłaściwą, wspomniana klauzula zostanie anulowana bez jej anulowania wpływającym na ważność i zastosowanie pozostałych klauzul, które będą uważane za dysocjalne.
Fakt, że firma Sas Zephyr O.S.C nie wymaga zgodności z prawem uznanym przez niniejsze warunki lub klauzulę tych warunków, nie może stanowić zrzeczenia się tego prawa lub tej klauzuli, chyba że ta ostatnia rozpozna je i wyraźnie zaakceptuje je na piśmie.
Ćwiczenie przez jedną lub drugą strony jakiegokolwiek odwołania do jego dyspozycji w tych warunkach będzie bez uprzedzenia innych odwołań, które ma w tych warunkach lub prawa.
Załączniki
Załącznik 1
Artykuł L. 217-4 Kodeks konsumencki
„Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia dobra zgodnie z umową i odpowiada na istniejące wady zgodności podczas emisji.
Odpowiada również na wady zgodności wynikające z opakowania, instrukcji montażowych lub instalacji, gdy został obciążony przez umowę lub został przeprowadzony pod jego odpowiedzialnością ”.
Artykuł L. 217-5 Kodeks konsumencki
„Nieruchomość jest zgodna z umową:
Jeśli jest to specyficzne dla zwykle oczekiwanego użycia podobnej właściwości i, jeśli dotyczy:
- Jeśli odpowiada opisowi podanego przez sprzedawcę i ma cechy, które przedstawił kupującemu w formie próbki lub modelu;
- Jeśli przedstawia cechy, których kupujący może legalnie oczekiwać, mając na uwzględnienie publicznych deklaracji złożonych przez sprzedawcę, przez producenta lub jego przedstawiciela, w szczególności w reklamie lub etykietowaniu;
Lub jeśli przedstawia cechy zdefiniowane przez strony wzajemne umowy lub jest specyficzny dla jakiegokolwiek specjalnego zastosowania poszukiwanego przez kupującego, poznanego sprzedawcy i które te ostatnie zaakceptowały ”.
Artykuł L217-12 Kod konsumencki
„Działanie wynikające z braku zgodności są zalecane przez dwa lata od wydania nieruchomości”.
Artykuł L. 217-16 Kodeks konsumencki
„Gdy kupujący pyta sprzedawcę, w cenie gwarancji komercyjnej, która została mu przyznana, gdy nabycie lub naprawa nieruchomości meblowej, naprawa objęta gwarancją, dowolnym okresem unieruchomienia, dowolnego okresu unieruchomienia co najmniej siedem dni jest dodawany do czasu trwania gwarancji, która pozostała na uruchomienie. Okres ten wynika z wniosku o interwencję kupującego lub rezerwy na odszkodowanie za daną nieruchomość, jeśli przepis ten jest na żądanie interwencji ”.
Artykuł 1641 Kodeks cywilny
„Sprzedawca jest przechowywany z gwarancji z powodu ukrytych wad sprzedanej rzeczy, które sprawiają, że jest niezdolna do użytku, do którego jest przeznaczony, lub który tak bardzo zmniejsza to wykorzystanie, że kupujący go nie nabył lub n” Dałby niższą cenę, gdyby je znał. ”
Artykuł 1648 Paragraf 1st Kodeks cywilny
„Akcja wynikająca z rozpadających się wad musi zostać wniesiona przez nabywcę w ciągu dwóch lat od odkrycia Vice”.
Załącznik 2 - Formularz wycofania
Skopiuj i zwróć ten formularz tylko wtedy, gdy chcesz wycofać się z zamówienia złożone https://le-filet-de-camouflage.fr (Produkty sprzedawane i wysyłane przez netto kamuflażu - chyba że wykluczenia lub ograniczenia do wykonywania prawa do wycofania się zgodnie z obowiązującymi ogólnymi warunkami sprzedaży.
Za uwagę Sas Zephyr O.S.C, 5 rue Fenelon 33000 Bordeaux,
Powiadomiłem cię przez to, że wycofałem umowę dotyczącą sprzedaży nieruchomości poniżej:
Zamówiono na ……………………………………… .. / otrzymałem …………………………………………………………… .. (*)
Numer zamówienia: ……………………………………………………………………… ..
Nazwa konsumentów: ………………………………………………………………… ..
Adres konsumentów: ……………………………………………………………… ..
Podpis konsumentów (tylko w przypadku powiadomienia o tym formularzu na papierze):
Data : ………………………………………………………………..
Aktualizacja od 20 lipca 2023 o 23:46: Nadal wysyłamy zamówienia w ciągu 24 do 48 godzin, ale czas dostawy, a teraz od 48 do 72 godzin w Collissimo i Mondial Relay, w celu dostawy Chronopost, jeśli zamówienie zostanie złożone przed 12 A.