Tutaj znajdziesz odpowiedź na prawie wszystkie pytania dotyczące naszego sklepu.
Zakup i zamów
W sieci kamuflażu chcemy, aby odkryć dużą liczbę różnych i różnorodnych artykułów. Założamy się na jakość naszych produktów, aby zagwarantować najlepsze zakupy! Kamuflażowa siatka jest również:
• Polecenie online 100% bezpieczne Kartą bankową, PayPal lub Apple Pay.
• Zamów obserwację -up, w którym możesz zostać poinformowany o dostawie pakietu.
• A Bezpłatna dostawa W całej Francji przez ograniczony okres.
• z Łatwa informacja zwrotna I zwrot pieniędzy, jeśli przedmioty ci nie odpowiadają.
• A Dostępna i uważna obsługa klienta Aby zagwarantować najlepsze wrażenia zakupowe.
Nasz sklep internetowy jest otwarty 24/7. Masz więc swobodę zamawiania na naszej stronie, kiedy chcesz. Proces zamówienia jest podzielony na kilka kroków:
1- Kosz: Sprawdź zawartość zamówienia. Na tym etapie możesz zmienić ilości.
2- Informacje o kliencie: Wprowadź swoje dane osobowe i adres dostawy.
3- Dostawa: Wybierz żądaną metodę dostawy zgodnie z oferowanymi wyborami.
4- Płatność: Oferowane jest kilka metod płatności, to zależy od Ciebie. Możesz sprawdzić zawartość zamówienia na podsumowanie (elementy (pozycje) i opcjonalne usługi i koszty dostawy).
5- Potwierdzenie zamówienia: Aby mieć pewność, że Twoje zamówienie zostało zarejestrowane, musisz osiągnąć ten krok. Możesz teraz wydrukować potwierdzenie zamówienia. Otrzymasz również potwierdzenie e-mailem z odniesieniem zamówienia i numeru śledzenia.
Pełne zamówienie, dostępne w magazynie i zatwierdzone przez kartę bankową przed 13:00 traktowane w ciągu dnia. Aby uzyskać pełne zamówienie i zatwierdzone przez kartę bankową po 13:00, Średni czas przetwarzania wynosi 24 godziny. Zamówienia są przygotowywane od poniedziałku do soboty, kiedy wszystkie są dostępne. Jeśli przedmiot jest niedostępny, Twoje zamówienie zostanie przygotowane po otrzymaniu tego ostatniego.
Aby zostać poinformowanym o monitorowaniu zamówień, możesz przejść do naszej platformy śledzenia. Następnie zostanie poproszony o numer zamówienia (#1234). Jest to e -mail z potwierdzeniem zamówienia, który jest wysyłany do Ciebie zgodnie z zamówieniem.
Jeśli masz prawidłowy kod promocyjny, wprowadź go w polu „Kod promocyjny” podczas procesu płatności i kliknij „Zastosuj”.
Jeśli po wprowadzeniu numeru śledzenia nie jest dostępne informacje, prawdopodobnie trzeba było poczekać kilka dni przed aktualizacją informacji. Informacje te zależą od naszego przewoźnika i czasami mogą potrwać kilka dni na naszej stronie. Jeśli problem będzie się utrzymywał, skontaktuj się z obsługą klienta.
Zapraszamy najpierw do sprawdzenia, czy nie otrzymałeś tego e -maila w niechcianej skrzynce pocztowej.
Jeśli nadal nie możesz go znaleźć, jest to prawdopodobnie błąd w adresie e -mail przy składaniu zamówienia.
W tym przypadku skontaktuj się z naszą obsługą klienta, abyśmy mogli Ci pomóc.
Akceptujemy Wszystkie karty kredytowe a także Płatność za pośrednictwem PayPal, z konto PayPal lub bez. Akceptujemy również płatność za pośrednictwem Apple Pay.
Skontaktuj się z nami w celu przeniesienia SEPA/Banking/Chorus.
Sprawdź na początku, że Data wygaśnięcia karty nie jest przekroczona. W drugim kroku sprawdź, czy się spełni Twoje imię i imię w odpowiednim polu. Jeśli transakcja bankowa zostanie odrzucona, może to być upoważniony sufit przekraczający. Aby upewnić się, że cię zapraszamy Skontaktuj się z bankiem Aby sprawdzić ilość tego sufitu.
Spływamy twoją kartę tylko wtedy, gdy jest Twoje zamówienie kompletny. Po złożeniu zamówienia i autoryzowanej płatności zostaniesz obciążony w ciągu 24 godzin od e -maila potwierdzającego, który otrzymasz.
Nasza strona jest prowadzona przez Shopify Inc. i mamy Certyfikat bezpieczeństwa SSL 256 bitów. Wszystkie informacje dotyczące stron, treści, kart kredytowych i transakcji są zatem chroniony tym samym poziomem bezpieczeństwa używanego przez banki. Aby uzyskać więcej informacji. Na ten temat zobacz nasze powiadomienia prawne.
Dostawa i opinie
Oferujemy dostawę wszędzie w Europie!
Zapewniamy, że dla Metropolitan France Dostawa między 24 a 72 godziny Zgodnie z wybranym trybem wysyłki…
Obecnie oferujemy ofertę dostawy bezpłatny 48/72 godziny w kontynentalnej Francji przez ograniczony okres.
Nasza platforma logistyczna znajduje się w Seine-Et-Marne.
Nasze biura znajdują się w regionie Bordeaux.
Współpracujemy bezpośrednio z naszymi producentami i dlatego nie mamy pośrednika. To pozwala nam zaoferować więcej produktów w korzystnej cenie, ograniczając naszą produkcję odpadów.
Po otrzymaniu zamówienia ważne jest Sprawdź, czy pakiet nie został uszkodzony Podczas transportu, a produkt jest w idealnym stanie (i, jeśli to konieczne, odnotować szczegółowe uszkodzenia na poślizgu dostarczania przewoźnika). Weryfikację tę należy dokonać w momencie dostawy i w obecności kierowcy. Zalecamy Tobie Kontynuuj opakowanie, mogą być przydatne w przypadku zwrotu produktu i są niezbędne, jeśli chcesz skorzystać z prawa do wycofania.
Najpierw sprawdź obserwację pakietu za pośrednictwem Link do interfejsu kontrolnego, który został wysłany do wiadomości e-mail po zamówieniu. Jeśli jest to wskazane podczas dostawy, zapraszamy do poczekać do zaplanowanej daty dostawy. Jeśli pakiet jest w toku z przewoźnikiem, zapraszamy do odzyskania go pod adresem wskazanym na zawiadomieniu. Prosimy również o sprawdzenie śledzenia zamówienia, że adres dostawy wskazany na zamówieniu jest prawidłowy.
Przed skontaktowaniem się z nami sprawdź potwierdzenie zamówienia, jeśli zamówiony produkt różni się od otrzymanego. Jeśli otrzymany element faktycznie różni się od tego, który zamówiłeś, skontaktuj się z obsługą klienta pocztą elektroniczną.
Twoje zamówienie może zostać wysłane w kilku pakietach. Sprawdź e -mail z potwierdzeniem zamówienia Aby upewnić się, że nie masz kilku kolejnych numerów dla naszego przewoźnika. Jeśli przybyły wszystkie pakiety i nadal nie masz wszystkich swoich produktów, skontaktuj się z obsługą klienta pocztą elektroniczną.
Robimy maksimum, aby zapewnić nienaruszone i spójne dostarczanie zamówienia. Jeśli jednak otrzymasz wadliwy produkt, skontaktuj się z nami, a gwarantujemy, że znajdziesz dla siebie zwycięskie rozwiązanie.
Całkiem. Jeśli ta sprawa pojawi się, skontaktuj się z nami. Masz okres wycofania 14 dni od odbioru towarów Aby wysłać nam swoje przedmioty i uzyskać zwrot pieniędzy. Koszty referencyjne są Twoją odpowiedzialnością. Skontaktuj się z nami wcześniej i zapoznaj się z naszymi zasadami zwrotu.
Masz prawo wycofać się w ciągu okresu 14 (czternaście) dni od otrzymania zamówienia. Szczegółowe warunki stosowania prawa do wycofania znajdują się w naszych ogólnych warunkach sprzedaży. Aby wycofać zakup, zrób to z obszaru klienta. Możesz zapoznać się z naszą polityką zwrotną. Produkt musi zostać zwrócony kompletnie, w tym wszelkie akcesoria, aw stanie zezwalające na sprzedaż produktu. Do powrotu zaleca się gotowanie produktu. Każda obserwowana degradacja spowoduje zniżkę na wartość produktu.
Po usłudze -Sales
Kupując z sieci kamuflażowej, skorzystasz z zadowolonej lub zwróconej gwarancji. Jeśli twój artykuł ci nie odpowiada, masz 14 dni na zgłoszenie nam i uzyskanie zwrotu pieniędzy. Jeśli twój artykuł jest wadliwy, znajdziemy dla Ciebie zwycięskie rozwiązanie (zwrot, bezpłatna wymiana, pojedynczy kod promocyjny). Jeśli twój artykuł nie zostanie wcześniej otrzymany w terminie (patrz czas dostawy), gwarantujemy również zwycięskie rozwiązanie. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, skontaktuj się z nami i skonsultuj się z naszymi zasadami zwrotnymi. Nikt nie chce żałować zakupu, tym bardziej, gdy jest on wytwarzany online. Przywiązujemy znaczenie informacji zwrotnych od naszych klientów i wykonujemy maksimum, aby Twoje zakupy miały miejsce w całej spokoju.
Nasza obsługa klienta jest dostępna od: od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00.
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta, znajdziemy rozwiązanie, które Ci pomoże.